کارتن سازی
  1. خانه
  2. /
  3. خدمات
  4. /
  5. بسته بندی محصولات کشاورزی

بسته بندی محصولات کشاورزی

بسته بندی انواع کالا از اهمیت بالایی برخوردار است که به منظور نگهداری و جلوگیری از فساد و راحت تر شدن حمل و نقل کالا انجام میشود.

درواقع بسته بندی کالا علاوه بر نگهداری و حفاظت از کالا در برابر عوامل محیطی، به عنوان پلی ارتباطی بین خریدار و محصول مورد نظر است .

بسته بندی محصول نقش بسیار مهمی در تصمیم گیری مشتریان در زمان خرید دارد و وسیله ای برای شناخت محصول به مشتری است.

بعلاوه چگونگی بسته بندی کالا ،درمیزان موفقیت یک کشور در امر صادرات یک محصول نقش بسزایی دارد.

در کشور ما ایران، بسته بندی محصولات کشاورزی اهمیت بالایی دارد و امری ضروری است چرا که اگر محصولات کشاورزی بسته بندی نشوند ،ممکن است بصورت فله ای به کشورهای دیگر صادر شوند.

درنتیجه این کشورها، این محصولات را با برند و نام کشور خود بسته بندی کرده و از سود و دیگر مزیت های آن بهره مند میشوند که این امر باعث میشود که لطمه ای اساسی به صنعت کشاورزی کشور ما وارد شود.

برای نمونه، کارتن فلفل دلمه ای را مشاهد کنید.

بسته بندی محصولات کشاورزی برای جلوگیری از هدررفتن میزان زیادی از تولیدات کشاورزی و راحت تر شدن حمل و نقل و صادر شدن این محصولات به دیگر کشورها انجام میشود.

در این میان زعفران یکی از مهمترین محصولات کشاورزی است که کارتن بسته بندی آن اگر مطابق با سلیقه و مورد پسند مصرف کنندگان باشد باعث افزایش فروش و رضایت مندی مشتریان خواهد شد.

پوشش کارتن با تولید کارتن های کاربردی در بسته بندی محصولات کشاورزی و گلخانه ای ،توانسته جایگاه ویژه ای در صنایع بسته بندی کشور کسب نماید.

جهت اطلاع از بسته بندی محصولات گلخانه ای کلیک کنید.

فعالیت در زمینه کشاورزی همیشه کاری سخت و طاقت فرساست؛ چرا که انسان با وجود تمام دانش و تجربه اش، هنوز به نوعی در چنگال طبیعت اسیر است و کنترل آن با مشکلات فراوانی رو به رو بوده است.

در واقع، کشاورزی دست و پنجه نرم کردن با طبیعت و تلاش در رام کردن آن است؛ از همین روست که همیشه در طول تاریخ بشر، محصولات کشاورزی از تقدس ویژه ای برای انسان برخوردار بوده است؛ سوالی که در اینجا مطرح می شود این است که چرا با بی توجهی نسبت به بسته بندی و حمل و نقل،ارزش  محصولی که هم با زحمت بسیار به دست می آید و هم همیشه در طول تاریخ برای انسان ارزشمند و مقدس بوده است، تقلیل دهیم.

ما در کارتن سازی پوشش کارتن با واقف بودن به تمام سختی های کشاورزی و ارزش نهادن به برکت زمین و محصولاتی که سخاوتمندانه به ما انسان  بخشید شده است ، در طول سالیان مدید تولید و مشاوره در بسته بندی محصولات کشاورزی این اطمینان را به شما خواهیم داد که بدون دغدغه برای بسته بندی، حمل و نقل و نگهداری محصولات کشاورزی خود در سردخانه به امر مقدس کشاورزی بپردازید و همچون زمین مهربان، برکت را به سفره های خود و دیگران ارزانی دارید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد سیستم های بسته بندی محصولات کشاورزی با ما تماس بگیرید.

پس بدون از دست دادن زمان، همین الان با ما تماس بگیرید.
سایر محصولات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.