1. خانه
  2. /
  3. خدمات
  4. /
  5. بسته بندی محصولات گلخانه ای

بسته بندی محصولات گلخانه ای

امروزه با توجه به نیاز روز افزون بازار به سبزیجات و صیفی جات خارج از فصل،کشت و تولید محصولات گلخانه ای به یکی از سودآورترین بخش های کشاورزی تبدیل شده است.

گلخانه به فضایی گفته میشود که با فراهم کردن شرایط محیطی مناسب ، کاشت و رشد انواع گیاهان را طی فصول مختلف امکان پذیر میکند.

گرمای زیاد تابستان ، سرمای شدید زمستان ، طوفان و سایرعوامل محیطی بر محصولات گلخانه ای تاثیری نخواهد گذاشت و این یکی از مهمترین مزیت های گلخانه نسبت به زمین های کشاورزی است.

درگلخانه امکان تولید محصول به صورت دائمی و درچهار فصل و برداشت چند باره یک محصول وجود دارد.

از جمله محصولات گلخانه ای عبارتند از:

  • پرورش خیار و گوجه فرنگی
  • پرورش فلفل دلمه ای
  • کشت گلخانه ای زعفران
  • کشت گلخانه ای توت فرنگی
  • کشت خربزه ، هندوانه و طالبی
  • کشت گلخانه ای انواع سبزی خوردن
  • پرورش گلهای زینتی
  • کشت انواع سبزیجات از جمله اسفناج و گشنیز

پس از برداشت محصولات گلخانه ای ، باید آنها را بسته بندی کرد.

بسته بندی انواع محصولات گلخانه ای جهت کاهش ضایعات واهمیت صادرات این محصولات ،امری ضروری است که امروزه طبق برنامه ریزی مناسب و با استفاده از تجهیزات مدرن انجام میشود.

شرکت پوشش کارتن اسپادانا با تولید کارتن های کاربردی در بسته بندی محصولات گلخانه ای و کشاورزی ،توانسته جایگاه ویژه ای در صنایع کارتن بسته بندی  کشور کسب نماید.

جهت مشاهده انواع محصولات شرکت پوشش کارتن اینجا کلیک کنید.

بسته بندی هر محصولی مانند کارتن فلفل دلمه ای از اهمیت ویژه ای در حفاظت و معرفی آن به بازار هدف داشته و نقش مؤثری در نگهداری و بازاریابی و تعیین جایگاه بازار بازی می کند؛ با این وجود در چرخه تولید، عرضه و فروش محصولات کشاورزی، گلخانه ای و صیفی جات به جهت اهمیت بالای حفظ طراوت و سلامت آنها بسته بندی نقشی استرتژیک ایفا می نماید.

در این میان، علاوه بر کیفیت تولید، تحویل به موقع بسته بندی جهت محصولات کشاورزی امری خطیر بوده، چرا که در غیر این صورت، محصول موردنظر طراوت و تازگی خود را از دست داده یا فاسد می گردد.

با در نظر گرفتن مجموعه این عوامل، پوشش کارتن با توجه به اجرای طیف گسترده ای از پروژه های بسته بندی محصولات کشاورزی و گلخانه ای در منطقه و کشور، در زمینه صادرات و عرضه داخلی، در جهت نگهداری محصولات کشاورزی در بالاترین سطح ممکن مفتخر است که با دارا بودن کادری مجرب و متخصص به اهمیت درک نیازهای بسته بندی میوه، صیفی جات و محصولات کشاورزی و گلخانه ای پی برده و با توجه به پذیرفتن تعهدات خود در عرضه بسته بندی خلاق و نوآور همراه با تحویل سریع اعتماد ویژه ای در بازار بسته بندی محصولات کشاورزی کسب نموده است در این راستا ما به تمام مشتریان خود این اطمینان را خواهیم داد که علاوه بر مشاوره های تخصصی و جامع جهت انتخاب گزینه بسته بندی متناسب، در طراحی، پیاده سازی و خدمات بسته بندی با بالاترین کیفیت، دوش به دوش آنها از گام نخست تا رسیدن محصولات به بازار حرکت خواهیم نمود.

برای مشاهده بسته بندی محصولات کشاورزی اینجا کلیک کنید.

پس بدون از دست دادن زمان، همین الان با ما تماس بگیرید.
سایر محصولات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.