قدرت بسته بندی را با ما تجربه کنید

محصولات، خدمات، افراد، فرایندها و برندتان را با ما به جهان معرفی کنید.

شعار ما «نوآوری در بسته بندی، خدمات یکپارچه و ارائه راهکارهای مؤثر در پاسخگویی به نیازهای تجاری مشتریان» است.

شرکت پوشش کارتن اسپادانا با سابقه درخشان و کادر متخصص با رویکرد مشاوره ای ، از طریق کشف فرآیندها، به منظور شناخت و رفع نیازهای تجاری و ارائه راه حل های مؤثر در انتخاب انواع بسته بندی به تبادل تجربیات و دانش با مشتریان خود پرداخته است. ما با شناختی که از نحوه عملکرد اثریخش کسب و کار شما در سطوح پیشرفته به عمل می آوریم، می توانیم محصولات و خدمات ارائه شده توسط شما را با پیشنهادات عالی بسته بندی که حاصل سال ها تجربه و دانش در این زمینه می باشد، به محصول و خدمتی تبدیل نمائیم که با تمرکز بر کیفیت، حاشیه سود شما را به حداکثر تبدیل نماید. شرکت پوشش کارتن اسپادانا، راه حل های مشاوره ای خود را به صورت پیشنهادی به مشتریان ارزشمند خود ارائه نموده و به آنها در جهت تقویت روابط با بازار و افراد، بهبود فرایندها و معرفی برند کمک شایانی می نماید.

بسته بندی محصولات گلخانه ای را از اینجا مشاهده نمایید.

محصولات و خدمات بسته بندی ما

شرکت پوشش کارتن اسپادانا در راستای اهداف خود و با تکیه بر تخصص و تجربه و کسب دانش و نوآوری های ناب درصدد ارائه بهترین راه حل به مشتریان، از طریق مطالعه و بررسی جامع کسب و کار آنها به منظور معرفی برند و محصول و در عین حال کاهش هزینه های تمام شده می باشد. بدین ترتیب می توانید قدرت و تأثیرگذاری یک بسته بندی تخصصی و منحصربفرد را با شرکت ما تجربه کنید.

چیزی که شرکت پوشش کارتن اسپادانا را به عنوان یک مجموعه خلاق از سایرین متمایز می نماید، محصولات و خدمات جامع و منحصربفرد در صنعت بسته بندی و چاپ است، که از طریق  شناخت جایگاه ارزش مشتری و تعهد به نوآوری در این شرکت پدید آمده است. تمام فرآیند کار، از مشاوره و طراحی سفارشی بسته بندی گرفته، تا تولید، چاپ، تحویل و خدمات و پشتیبانی پس از فروش این مجموعه به صورت یکپارچه ارائه می گردد.

چشم انداز (Vision):

ما در شرکت پوشش کارتن اسپادانا، یکی از بزرگ ترین، موفق ترین، پایدارترین شرکت ها در منطقه خوهیم بود.

ماموریت (Mission):

تبدیل منابع تجدیدپذیر به محصولات بی همتا و زیبا با تکیه برایفای  نقش مؤثر در رشد اقتصادی و بالندگی ایران سرافراز و حفظ منافع شرکت، در راستای بهبود کیفیت زندگی مردم شریف میهن عزیزمان و تمام انسان ها، حفظ طراوت و سرسبزی  سیاره زیبایمان، زمین و بازگرداندن سلامت محیط زیست، پر پایه عملکرد مسؤولانه و رو به پیشرفت شرکت پوشش کارتن اسپادانا سرلوحه سیاست های ما می باشد.

تلاش ما در شرکت پوشش کارتن اسپدانا، انجام کارهای صحیح، در راستای اهداف  دقیق، با روش های و ابزار مناسب، در تمام زمان هاست.

سرلوحه فعالیت شرکت پوشش کارتن اسپدانا حرکت رو به جلو و اقدام، نه فقط در جهت انجام کارهای صحیح، بلکه فراتر از آن، برداشتن گام های بلند و استوار، به منظور ایجاد ارزش برای مشتریان، عرضه کنندگان، کارکنان و سهامداران و افزایش امید و ایجاد فرصت برای نسل های آینده است.

برای سفارش محصول لینک را کلیک کنید.