اگر میخواهید از قیمت بروز تولید کارتن مورد نظر خود توسط پوشش کارتن مطلع شوید از اینجا اقدام کنید.

توجه کنید حتما شماره همراه خود را قرار دهید تا مشاوران ما با شما تماس بگیرند

لوگو پوشش کارتن اسپادانا

طراحی بر روی بسته بندی چه تأثیری در ایجاد بازار و فروش محصول دارد؟

طراحی بر روی بسته بندی چه تأثیری در ایجاد بازار و فروش محصول دارد؟

رویای هر کسب و کاری در ابتدای فعالیت می تواند دستیابی به موفقیتی همچون شرکت اپل باشد. چگونه می توان در این مسیر گام برداشت؟در اینجا اهمیت طراحی روی بسته بندی را درک میکنیم.

برای مشاهده بسته بندی محصولات گلخانه ای اینجا کلیک کنید.

در اینجا مجموعه ای از نقش های اصلی بسته بندی بعلاوه کارتن بسته بندی در ارائه خدمات یا محصولات یک سازمان یا شرکت به طور خلاصه ذکر شده است:

 

  • بازار هدف خود را شناسایی کنید: لزوما نقش های سیاه و سفید یا برندهایی با ترکیبی از تمام رنگ های رنگین کمان، در تمام مناطق و مخاطبین تأثیرگذار نیست و یا حتی گاهی رنگ یا نشانه ای می تواند نتیجه معکوس به دنبال داشته باشد. توجه به نوع بازار از جهات متفاوت (بازار داخلی یا جهانی، رده سنی، جنسیت، نژاد، فرهنگ، مذهب و…) در طراحی برندها و طرح ها و حتی انواع و اشکال مختلف بسته بندی یکی از مهم ترین عوامل موفقیت در این زمینه می باشد.
  • بسته بندی را با حداقل هزینه ولی شیک و به صورت سفارشی به کسب و کار خود اختصاص دهید: بسته بندی خوب، لزوماً نباید گرانقیمت باشد؛ در واقع بسته بندی، بخشی از کار است که هیچ ارزش ذاتی به محصولات و خدمات اضافه نکرده و به خودی خود نیز دارای ارزش نسیت، اما علاوه بر اینکه نشان دهنده ارزش و کیفیت است، دارای وظایف خطیری از جمله حفاظت از محصولات و خدمات ارزشمند و معرفی آنها به بازار می باشد؛ همه این عوامل، می تواند دلایل محکمی باشد مبنی بر اینکه علیرغم توجه ویژه به انتخاب درست نوع بسته بندی مناسب با کسب و کارمان، سعی در کاهش هزینه آن نیز داشته باشیم تا بتوانیم در بحث قیمت گذاری و حضور رقابتی در بازار در این زمینه قدرتمند ظاهر شویم.

 

  • نوع و طرح بسته بندی به خصوص بسته بندی کارتنی باید گویای محتوای درون خود باشد:   از کوزه همان تراود که در اوست؛ اگر با کیفیت ترین محصولات را در بسته بندی نامناسب قرار دهید، مطمئن باشید که موفقیت به شما پشت خواهد کرد؛ بنابراین سعی کنید نوع و طرح انتخابی شما برای بسته بندی، حتی الامکان محصولات و خدمات شما را برای مشتریانتان بازگو کند و آنها را به سمت انتخاب شما ترغیب نماید. یک محصول جدید می تواند طرح جدیدی را به خود اختصاص دهد تا علاوه بر تمایز آن با محصولات قبلی، خود را به بازار معرفی کرده و مخاطبین خاص خود را جذب نماید.
  • ارائه و توضیح در مورد خدمات و محصول به مشتری: یکی از اصلی ترین نقش های بسته بندی در بازاریابی به خصوص در راه اندازی محصولات و خدمات جدید، معرفی آن ها به بازار و ارائه اطلاعات در مورد آنها بر روی بسته بندی است. این اطلاعات می تواند شامل دستور پخت برای یک محصول غذایی نیمه آماده، روش استفاده برای یک محصول تکنولوژیک و یا احتیاط های لازم در حمل یک محصول شکستنی باشد.

بنابراین وقتی شما محصولی با تعداد یا مقادیر فراوان تولید می کنید یا خدمتی را به به افراد زیادی ارائه می دهید که البته می توانند در جغرافیای متفاوتی از محل تولید محصولات یا ارائه خدمات شما زندگی کنند و امکان این را ندارید که برای تک تک آنها در مورد کار خود توضیح دهید، نقش بسته بندی می تواند انتقال اطلاعات اولیه موردنیاز برای مشتری باشد.

 

  • در انتخاب بسته بندی خود به محیط زیست و بهتر کردن دنیایی که در آن زندگی می کنیم هم بیندیشید: این روزها پدیده آسیب زدائی از محیط زیست و برگزیدن سبک های سازگار با آن، گزینه ای است که بسیاری از مردم به آن روی آورده و در تصمیم ها و انتخاب هایشان در همه زمینه های زندگی مدنظر قرار می دهند؛ گذشته از آن که آیا خود شما تا چه حد به این موضوع اهمیت می دهید، محصولات درون بسته بندی های قابل بازیافت در بسیاری از مناطق جهان، شانس فروش بیشتری نسبت به سایر رقبا خواهند داشت؛ طبق یک برآورد، 52 درصد از مردم در سراسر جهان یکی از معیارهای اصلی خود در خرید را به اینکه آیا بسته بندی کالا یا خدماتی که انتخاب می کنند، تا چه حد تأثیرات اجتماعی یا زیست محیطی دارد، قرار داده اند.
  • برای مشاهده بسته بندی محصولات کشاورزی اینجا کلیک کنید.

به یاد داشته باشید بسته بندی محصول شما علاوه بر تمام رسالت هایی که بر دوش دارد، جهت اطلاع رسانی به بازار هدف ایجاد شده است و وظیفه ارتباط با دنیای بیرون را بر عهده دارد که این مهم فقط با خرید کارتن مناسب و بسته بندی جذاب اتفاق می افتد؛ بنابراین این فرصت را برای ایجاد یک تأثیر ماندگار بر ذهن و قلب مشتریانتان از دست ندهید.