اگر میخواهید از قیمت بروز تولید کارتن مورد نظر خود توسط پوشش کارتن مطلع شوید از اینجا اقدام کنید.

توجه کنید حتما شماره همراه خود را قرار دهید تا مشاوران ما با شما تماس بگیرند

لوگو پوشش کارتن اسپادانا

۵ دلیل که به ما در مورد چرائی و اهمیت بسته بندی می گوید

5 دلیل که به ما در مورد چرائی و اهمیت بسته بندی می گوید

همه ما هر روز با بسته بندی اقلام و محصولات مختلف مواجهیم. محصولات زیادی خریداری و یا خدمات متفاوتی دریافت می کنیم که آن ها را در جعبه ها، کارتن بسته بندی های مختلف می بینیم و از آن ها تأثیر می پذیریم؛ از ساندویچ و پنیری که می خریم تا تلفن هوشمند و دی وی دی، همگی در قالب بسته بندی های متفاوت به ما عرضه می گردد. تقریبا می توان گفت که همه چیز بسته بندی شده به ما تحویل داده می شود؛

برای مشاهده بسته بندی محصولات گلخانه ای اینجا کلیک کنید.

بنابراین ما پنج دلیل ارائه می دهیم که نشان می دهد چرا اهمیت بسته بندی یک امر ضروری در هر بخش و صنعتی به شمار می رود و چرا شما در نقشه راه موفقیت خود حتما باید به مقوله بسته بندی به عنوان موضوعی استراتژیک بنگرید:

  • نگهداری و محافظت از محصول:

کمترین انتظاری  که مشتری هر محصولی می تواند از پیمانکار، تأمین کننده و یا فروشنده خود داشته باشد، تحویل کالا و خدمات، در شرایط عالی، سالم و بدون عیب و آسیب دیدگی است. بسته بندی با وجودی که به خودی خود کم ارزش تلقی می شود ولی این مسؤولیت خطیر، یعنی نگهداری از محصولات باارزش و سالم تحویل دادن به مشتری، در هر شرایط آب و هوائی و جغرافیائی و در هر زمانی را بر عهده دارد.

  • حفظ طراوت و تازگی محصول:

اگر بتوانیم راهکاربسته بندی متناسب با نوع محصول خود برگزینیم، علاوه بر محافظت آن در برابر هر نوع آسیب و ضربه، ماندگاری و حفظ طراوت محصولات نیز تحت تأثیر این انتخاب صحیح ما خواهد بود.

  • افزایش کیفیت خدمات:

ارائه محصولات در یک بسته بندی مناسب، نشانه ای از توجه ویژه شما به مشتری است و باعث ارتقای سطخ کیفیت خدمات و در نهایت افزایش رضایت مشتری می گردد؛ بی شک، دریافت کالاها و خدمات در قالب بسته بندی های با کیفیت و زیبا بدون پرداخت هزینه ای اضافی در مقایسه با رقبا، باعث جلب اعتماد مشتری و ایجاد نگرش مثبت وی به خدمات شما نسبت به سایرین می گردد.

  • تصویرسازی مثبت:

بسته بندی شما نمایانگر شخصیت سازمان و ارزش محصول شما بوده و میزان احترامی که برای مشتری خود قائل هستید، را نشان می دهد. بسته بندی در واقع یک فرمت و تصویر کلی از شما به مشتری و بازار معرفی می نماید؛ در صورتی که کت و شلواری با بهترین الیاف و بالاترین کیفیت دوخت، تولید شود، ولی در کیسه ای پلاستیکی به بازار عرضه گردد، بخش بزرگی از تلاش سازنده آن نادیده گرفته می شود. شما می تونید نوع نگاه مشتری به محصولتان -اینکه بخواهید آن را محصولی لوکس یا محصولی با نوآوری های جدید ببیند- را در انتخاب روش های متفاوت بسته بندی متبلور سازید

  • تبلیغات:

با برگزیدن نوعی بسته بندی که مختص شما طراحی و اجرا شده و نشان تجاری و لوگوی سازمان و شرکت شما بر آن درج شده است، خود را در معرض دید عموم قرار خواهید داد. از بسته بندی می توان به عنوان یکی از ارزان ترین و کارآمدترین روش های تبلیغات نام برد.

برای مشاهده گالری تصاویر محصولات اینجا کلیک کنید.

آیا شما نیز توصیه هایی در مورد بسته بندی محصول خود دارید؟ مشتاقانه منتظر دریافت نظرات شما هستیم. هم اکنون با ما تماس بگیرید و با ما در اشتراک دانش و تجربه های خود سهیم و از مشاوره های تخصصی بسته بندی ما بهره مند شوید.